یک داستان موفق از یک شکست بزرگ

یک داستان موفق از یک شکست بزرگ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

یک داستان موفق از یک شکست بزرگ ژان بقوسیان را همه با مدیر سبز می شناسند، او تونسته از یک شکست سخت برای خودش یک موفقیت بزرگ بسازه، در ادامه در فایل الکترونیکی که براتون حاضر کردیم تمام فراز و نشیب هایی که طی کرده رو براتون آوردیم. نکته های و پندهای جالبی برای شما میگه، اگه این فایل رو دانلود نکردین، دانلودش کنید و بخونید و در زندگی و کارتون به اون عمل کنید تا شما هم سریع راه پیشرفت رو ببینید. کلمات کلیدی: کسب و کار الکترونیکی، تجارت آنلاین، بازاریابی اینترنتی، موفقیت در کار، مصاحبه، مصاحبه با مدیر سبز، موفقیت شغلی، موفقیت، تحول زندگی، موفقیت مدیر سبز، برچسب‌ها: کسب و کار الکترونیکی، تجارت آنلاین، بازاریابی اینترنتی، موفقیت در کار، مصاحبه، مصاحبه با مدیر سبز، موفقیت شغلی، موفقیت، تحول زندگی، موفقیت مدیر سبز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری