انقلاب اسلامی و ریشه های آن

انقلاب اسلامی و ریشه های آن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدرحیم عیوضی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

انقلاب اسلامی و ریشه های آن مهم‌ترین مشکل این کشور در گذشته، این بود که آن رژیم، رژیم منحوس پهلوی وابسته به امریکا و قبل از آن، وابسته به انگلیس بود! آن‌ها میگفتند چه کسی بیاید بالا و نخست‌وزیر، یا مسئول، یا وزیر یا مدیر شرکت نفت شود و یا فلان شغل را داشته باشد. آمریکاییها که میگفتند، آن‌کس را مقام و مسئولیت بالا میدادند. هرکس را هم که دشمنان خارجىِ این ملت میخواستند از صحنه کنار برود، این‌ها رژیم پهلوی همه‌ی قدرتشان را به کار میانداختند که او را کنار بزنند. در این مملکت، اگر کاری به نفع آمریکاییها بود، به وسیله‌ی آن دستگاه انجام میگرفت. اگر کاری به ضرر آن‌ها و به نفع مردم بود، انجام نمیگرفت؛ بلکه با آن کار، مقابله هم میشد. استقلال نداشتنِ یک کشور، این‌گونه است.(منتشر شده در سایت پیام نور) کلمات کلیدی: انقلاب اسلامی، تاریخ انقلاب اسلامی ایران، رژیم پهلوی، علل اساسی پیروزی انقلاب اسلامی، ریشه های انقلاب اسلامی، دانلود رایگان کتاب انقلاب اسلامی و ریشه های آن، برچسب‌ها: انقلاب اسلامی، تاریخ انقلاب اسلامی ایران، رژیم پهلوی، علل اساسی پیروزی انقلاب اسلامی، ریشه های انقلاب اسلامی، دانلود رایگان کتاب انقلاب اسلامی و ریشه های آن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری