آشنایی با مکاتب هنر های تجسمی

آشنایی با مکاتب هنر های تجسمی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سهیلا نیاکان
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آشنایی با مکاتب هنر های تجسمی کسب آگاهی و دانش درباره مکاتب و سبک های موجود در تاریخ هنر، به ما کمک می کند که بفهمیم چرا هنرمندان به شیوه خاصی کار می کرده اند یا چرا در پی مقاصد معینی بوده اند. از همه مهمتر، مطالعه این مکاتب هنری راه خوبی است برای تیز کردن چشمان ما از آن جهات که به ویژگی های خاص آثار هنری دقیق تر نگاه کنیم و در نتیجه حساسیت خود را نسبت به تفاوت های ظریف آنها افزایش دهیم. شاید این مناسب ترین روش برای لذت بردن از آثار هنری باشد. کلمات کلیدی: مکاتب هنری، هنرهای تجسمی، نقاشی، طراحی، مکتب های عکاسی، تاریخچه عکاسی، هنر گرافیک، هنرمندان گرافیست، خوشنویسی، هنرمندان معماری، مجسمه سازی، هنر کلاسیک، برچسب‌ها: مکاتب هنری، هنرهای تجسمی، نقاشی، طراحی، مکتب های عکاسی، تاریخچه عکاسی، هنر گرافیک، هنرمندان گرافیست، خوشنویسی، هنرمندان معماری، مجسمه سازی، هنر کلاسیک
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری