آشنایی مدیران با قانون و مقررات تعاون

آشنایی مدیران با قانون و مقررات تعاون

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عزت اله قدم پور
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آشنایی مدیران با قانون و مقررات تعاون یادگیرندگان با خواندن مطالب متن به این هدف ها نایل آیند: ١- آشنایی با مفهوم تعاون و اصول وارزش های آن، سیر تحول تعاون در ایران و جهان وانواع شرکت های تعاونی. ٢- آشنایی با جایگاه و نقش عضو در شرکت ها و اتحادیه های تعاونی، نحوه پذیرش و لغو عضویت و حقوق و تکالیف اعضاء تعاونی. ٣- آشنایی با سرمایه و شیوه تامین آن، سود و نحوه تقسیم سود خالص و سایر مقررات مربوط به امور مالی تعاونی ها. ٤- آشنایی با ارکان تعاونی و حدود وظایف و اختیارات هر یک از رکن های مربوط به تصمیم گیری، اجرا و نظارت تعاونی. ٥- آشنایی با اتحادیه تعاونی و اهداف، وظایف و نحوه تشکیل آنها همچنین حدود وظایف و اختیارات ارکان اتحادیه. ٦- آشنایی با شرایط و نحوه ادغام، انحلال و تصفیه شرکت ها و اتحادیه تعاونی. ٧- آشنایی با سازمان های تعاونی و حدود وظایف و اختیارات هر یک از آنها. کلمات کلیدی: مقررات تعاون، اتحادیه های تعاونی، تعاونی مصرف کارکنان، امور مالی تعاونی ها، قوانین تعاونی، شرکت تعاونی، برچسب‌ها: مقررات تعاون، اتحادیه های تعاونی، تعاونی مصرف کارکنان، امور مالی تعاونی ها، قوانین تعاونی، شرکت تعاونی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری