تست فوق العاده قدرتمند باورهای ثروت ساز

تست فوق العاده قدرتمند باورهای ثروت ساز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد برزگر
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

تست فوق العاده قدرتمند باورهای ثروت ساز حتماً بارها و بارها این جمله رو شنیدی، زندگی قانون باورهاست و اتفاقات زندگی همانگونه که شما آنها را باور کرده ای رقم می­ خورند. آیا تا به حال به باورهای خودت در مورد مسائل مالی و پول فکر کردی؟ آیا تا به حال به این موضوع فکر کردی که در مورد پول معمولاً وضعیت مشخص و قابل پیش­بینی داری یا نه؟ آیا تا به حال احساس کردی که در زندگی مالی تو اتفاق­ های خوشایندی نمی ­افتد؟ آیا تا به حال به این مساله فکر کردی که عوامل سن، جنسیت، میزان تحصیلات و سرمایه اولیه چه تاثیری می ­توانند در نحوه طرز فکر و باورهات نسبت به ثروتمند شدن داشته باشند؟  اگر در خصوص پول و ثروتمند شدن خودت دچار نگرانی و اضطراب شده ­­ای انجام تست های این کتاب بهت کمک می­کنه تا ابتدا با باورهای خودت در این مورد آشنا بشی و سپس با توضیحات و تمرین هایی که بهت گفته میشه به صورت کاملا علمی و هدفمند در جهت برطرف کردن باورهای مخرب گام برداری. کلمات کلیدی: تست روانشناسی، تست ثروت، تست ثروتمند شدن، برچسب‌ها: تست روانشناسی، تست ثروت، تست ثروتمند شدن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری