رسم فنی کابینت چوبی

رسم فنی کابینت چوبی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : داود توبه خواه فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

رسم فنی کابینت چوبی نویسندگان: داود توبه خواه فرد، امیر نظرى در این کتاب سعى شده است نقشهٔ انواع کابىنت سادهٔ تکى مانند دراور، پاتختى، کمد لباس، جا کتابى، جاظرفى (ویترىن)، قفسهٔ دیوارى جاکفشى و جعبهٔ کمک هاى اولیه به وضوح تهىه شود و نکات آموزشى و اصول فنى در برش و دتایل هاى مختلف کابینت توصیه گردد. گفتنى است در پىشینهٔ فرهنگ ایرانى استفاده از کابینت به صورت صندوق، گنجه و کمد معمول بوده است و بعدها با الهام از طرح هاى رایج در اروپا و کشورهاى پیشرفته این صنعت، به شکل مدرن و امروزى، طراحى و ساخته شده است. کلمات کلیدی: آموزش کابینت سازی، آموزش کابینت سازی، ساخت کابینت، نقشه کشی کابینت، طراحی کابینت، صنایع چوب، کابینت سازی چوبی، برچسب‌ها: آموزش کابینت سازی، آموزش کابینت سازی، ساخت کابینت، نقشه کشی کابینت، طراحی کابینت، صنایع چوب، کابینت سازی چوبی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری