رازهای رسیدن به تناسب اندام

رازهای رسیدن به تناسب اندام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

رازهای رسیدن به تناسب اندام دراین کتاب باروش های رسیدن به تناسب اندام و همچنین با مزایا و معایب هر روش آشنا خواهید شد. در این دوره‌ و زمانه، لاغر بودن و داشتن کمری باریک به آرزوی بسیاری از افراد تبدیل شده است. این آرزو برای عده‌ای محقق شده و در مقابل برای افراد بی‌شماری همچون یک رویای دست‌نیافتنی باقی‌مانده است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید کمری باریک و اندامی موزون داشته باشید و هنوز به این خواسته نرسیده‌اید، نکات این کتاب را مطالعه کنید. کلمات کلیدی: چاقی، لاغری، دانلود کتاب چاقی، دانلود کتاب لاغری، روش های لاغری، آموزش کاهش وزن، رازهای کاهش وزن، روش های کاهش وزن، تناسب اندام، برچسب‌ها: چاقی، لاغری، دانلود کتاب چاقی، دانلود کتاب لاغری، روش های لاغری، آموزش کاهش وزن، رازهای کاهش وزن، روش های کاهش وزن، تناسب اندام
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری