تکنیک های تخفیف گرفتن

تکنیک های تخفیف گرفتن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین حسنی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

تکنیک های تخفیف گرفتن موفقیت در تخفیف گرفتن باعث می شود شما به ‌عنوان فروشنده سود بیشتری کسب کنید یا به عنوان خریدار، بهای کمتری برای یک کالا یا خدمت بپردازید آنچه در این کتاب می خوانید: چه نکاتی را قبل از شروع خرید رعایت کنیم تا خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشیم؟ نحوه کسب آمادگی ذهنی قبل از تخفیف گرفتن تکنیک های نخفیف گرفتن نکات مهم در مورد قیمت توصیه هایی برای زمانی که  فروشنده حاضر به تخفیف دادن نمی شود. نکته مهمی که  بعد از تخفیف گرفتن باید رعایت کنیم. کلمات کلیدی: آموزش تخفیف گرفتن، گرفتن تخفیف، اصول چانه زنی، تکنیک های چانه زنی، آموزش چانه زدن، روش چانه زدن، آموزش تخفیف گرفتن، برچسب‌ها: آموزش تخفیف گرفتن، گرفتن تخفیف، اصول چانه زنی، تکنیک های چانه زنی، آموزش چانه زدن، روش چانه زدن، آموزش تخفیف گرفتن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری