دانش فنی پایه

دانش فنی پایه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : معصومه صادق
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

دانش فنی پایه شناسه افزوده تألیف :فرشته مجیب، سارا فرجاد، فاطمه قاسم زاده، اکرم دهقانی، شهربانو سرداری، سکینه راه پیما و معصومه صادق با توجه به آموزه های اسلامی، کار و اشتغال از ارزش تربیتی برخوردار است و انسان از طریق کار، نفس سرکش را رام کرده و شخصیت وجودی خویش را صیقل داده، هویت خویش را تثبیت کرده و زمینۀ ارتقاءِ وجودی خویش را مهیا و امکان کسب روزی حلال و پاسخگویی به نیازهای جامعه را فراهم می آورد. آموزش فناوری، کار و مهارت آموزی، باعث پیشرفت فردی، افزایش بهره وری، مشارکت در زندگی اجتماعی و اقتصادی، کاهش فقر، افزایش درآمد و توسعه یافتگی خواهد شد. برای رسیدن به این مهم، برنامه ریزی درسی حوزۀ دنیای کار و دنیای آموزش بر مبنای نیازسنجی شغلی صورت گرفته است. کلمات کلیدی: علوم تربیتی، تربیت فرند، دانش پایه، کتاب رشته تربیت کودک، مدیریت خانواده، دانلود کتاب درسی رشته تربیت کودک، آموزش و پرورش، برچسب‌ها: علوم تربیتی، تربیت فرند، دانش پایه، کتاب رشته تربیت کودک، مدیریت خانواده، دانلود کتاب درسی رشته تربیت کودک، آموزش و پرورش
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری