مجله سینمایی iMovie-DL - شماره 36

مجله سینمایی iMovie-DL - شماره 36

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله iMovie-DL
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

معرفی مجله سینمایی iMovie-DL - شماره 36 مجله IMDb-DL نشریه ای فارسی زبان در خصوص فیلم و سریال است. شما در این مجله میتوانید معرفی و نقد و بررسی جدیدترین فیلم ها و سریالهای ایران و جهان را بخوانید. این مجله از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد که وبسایت IMovie-Dl این مجله را برای شما آماده دانلود کرده است. هم اکنون مجله شماره 35 را میتوانید در ادامه دریافت کنید و متاسفانه باید اعلام کینم بعد از گذشت 4 سال بین سال های 1391 الی 1395 شماره 36 که پیش روی شما میباشد آخرین شماره از مجله سینمایی IMovie-Dl میباشد و بعد از این شماره ی جدیدی برای مجله منتشر نخواهد شد. از شما عزیزان که در طی این سال ها با ما همراه بودید سپاس گذاریم...امیدواریم روزی برسد تا تاپیکی با عنوان آغاز به کار مجدد مجله سینمایی IMovie-Dl زده شود. کلمات کلیدی: دانلود مجله شماره 36 iMovie، دانلود ماهنامه، دانلود ماهنامه الکترونیکی iMovie Dl، شماره سی ام، دانلود مجله ی فیلم، دانلود مجله ی سینمایی، شماره ی 36 مجله iMovie DL، برچسب‌ها: دانلود مجله شماره 36 iMovie، دانلود ماهنامه، دانلود ماهنامه الکترونیکی iMovie Dl، شماره سی ام، دانلود مجله ی فیلم، دانلود مجله ی سینمایی، شماره ی 36 مجله iMovie DL
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری