راهکارهای کارآفرینی برای دانشجویان معماری و طراحان

راهکارهای کارآفرینی برای دانشجویان معماری و طراحان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : منا تراشی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

راهکارهای کارآفرینی برای دانشجویان معماری و طراحان آیا دانشجویان معماری از مهارت کارآفرینی خود آگاهی دارند؟ فکر نمی کنم! دانشجوهای معماری نژاد نادری هستند! افراد خلاق کاملی که به اندازه کافی جاه طلب هستند که کار دائمی شبانه را یک امر نرمال بدانند. اما اکثرا ارزش مالی مهارت های خود را نادیده می گیرند. و از فقدان چشم انداز های شغلی و کارهای مرتبط با معماری شکایت می کنند. یک معمار یا دانشجوی معماری می تواند برای خود کارآفرین باشد. راهکارهای زیادی برای کارآفرینی در حرفه معماری وجود دارد... برخی ازین راهکارها در این مجموعه جمع بندی شده است. کلمات کلیدی: کارآفرینی در زمینه معماری، رشته معماری، کارآفرینی معماری، معماری، کارآفرینی در معماری چیست، برچسب‌ها: کارآفرینی در زمینه معماری، رشته معماری، کارآفرینی معماری، معماری، کارآفرینی در معماری چیست
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری