41 خوردنی چربی سوز

41 خوردنی چربی سوز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

41 خوردنی چربی سوز 41 مواد خوراکی و خوردنی که برای چربی سوزی و کاهش وزن بسیار مناسب هستند. بعضی از میوه ها قند دارند و باعث چاقی می شوند،بعضی دیگر بر عکس لاغر می کنند اما تا کنون درباره میوه هایی که چربی را بسوزانند شنیده بودید؟آیا این میوه ها را می شناسید؟ یک سری مواد غذایی وجود دارد که به نام "غذاهایی با کالری منفی" (NEGATIVE CALORIE FOODS) معروف هستند. این مواد غذایی نسبت به سایر مواد،انرژی بیشتری برای هضم خود نیاز دارند، یعنی بدن انرژی بیشتری برای هضم آنها می سوزاند و در عین حال بدن نمی تواند کالری زیادی از آنها برای خود ذخیره کند.پس علاوه بر اینکه باعث سوخت چربی ها می شوند، کمتر به چربی تبدیل شده و ذخیره می شوند.مواد غذایی دارای چربی،پروتئین،کربوهیدرات،کالری،ویتامین و املاح هستند. کلمات کلیدی: چاقی، مواد غذایی چربی سوز، دانلود کتاب چاقی، دانلود کتاب لاغری، روش های لاغری، آموزش کاهش وزن، رازهای کاهش وزن، روش های کاهش وزن، لاغری، چربی سوزی، خوراکی های چربی سوز، برچسب‌ها: چاقی، مواد غذایی چربی سوز، دانلود کتاب چاقی، دانلود کتاب لاغری، روش های لاغری، آموزش کاهش وزن، رازهای کاهش وزن، روش های کاهش وزن، لاغری، چربی سوزی، خوراکی های چربی سوز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری