نت های خارج

نت های خارج

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرامرز فرحمهر
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

نت های خارج کتاب نت های خارج، مجموعه ی شعر، ترانه و متن های مفهومی و عاشقانه گلچینی از کتاب محدود بی پایان، سمفونی بادها و اشک های شاعرانه و به همراه آثار جدید می پرسند چرا اکثر شعرا و نویسندگان زندگی را غم آلوده می بینند؟ می پرسند ولی به پرسش خود باور ندارند. چهره واقعی زندگی همین غم و اندوه است. آنان که منکر این حقیقت اند خود را گول می زنند. زندگی انسان با گریه آغاز می شود با گریه پایان می پذیرد. اگر به طبیعت نگاه کنیم همین چرخه غم انگیز را در آن می بینیم. کلمات کلیدی: شعر نو، مجموعه شعر نو، شعر سپید، شعر نیمایی، دانلود کتاب شعر نو، مجموعه شعر نت های خارج، دانلود ترانه های عاشقانه، دانلود کتاب شعر عاشقانه، شعر عاشقانه، برچسب‌ها: شعر نو، مجموعه شعر نو، شعر سپید، شعر نیمایی، دانلود کتاب شعر نو، مجموعه شعر نت های خارج، دانلود ترانه های عاشقانه، دانلود کتاب شعر عاشقانه، شعر عاشقانه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری