شعر دریای عشق

شعر دریای عشق

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : احمدخدادادی دهکردی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

شعر دریای عشق من متولد 1331 در اهواز مهندس راه و ساختمان و بازنشسته شرکت نفت می باشم. این کتاب دارای اشعاری عرفانی شامل غزلیات مثنوی، دوبیتی، رباعی و طنز می باشدکه جهت دانلود رایگان گذاشته شده است. درجمع قدح نوشان یارم شب تار آمد هوش از سر مستان رفت ساق هشیارآمد زاهد که حریفان را کافر همه میدیدی سرمست به کف جامی با چشم خمار آمد چون بخشش رحمانی باشد همه را شامل این خرقه وسجاده دیگربه چه کار اید دل صاف بدار ای دل زین بادهء مینایی هر فتنه که میبینم از فقر به بار آمد هنگام سحر بنگر آن مرغ غزل خوان را کاواز دل انگیزش با رقص وکنار آمد می دوش دمی احمد با یار دل آرامی بشتاب به خلوت رو همسایه شکار آمد کلمات کلیدی: رباعی، دانلود کتاب شعر رباعی، مجموعه غزلیات، غزلیات مثنوی، دوبیتی، طنز، برچسب‌ها: رباعی، دانلود کتاب شعر رباعی، مجموعه غزلیات، غزلیات مثنوی، دوبیتی، طنز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری