تری تریتاپ و تخم مرغ گمشده

تری تریتاپ و تخم مرغ گمشده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : تالی کارمی
  • مترجم : محمدصادق جابری فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

تری تریتاپ و تخم مرغ گمشده «تری تریتاپ» یک کودک بازیگوش و ماجراجو است. او در گردش خانوادگی شان در طبیعت، یک تخم مرغ پیدا می کند که معلوم نیست مال کیست و بدنبال مادر آن بین حیوانات مختلف می گردد. این کتاب مصور با تصویرهایی زیبا قصد دارد کودکان را بیشتر با حیوانات و طبیعت اطرافشان آشنا کند و آنها را به یادگیری مطالب جدید و داشتن روحیه شاداب و با پشتکار علاقمند کند. تری تریتاپ (به انگلیسی) یا تری که به رفتن بالای درختان عادت دارد یک سری کتاب است که قسمتهای دیگری نیز دارد. - مترجم. کلمات کلیدی: کتاب کودک، کتاب داستان کودک، دانلود کتاب مصور کودک، دانلود داستان تری تریتاپ، دانلود داستان کوتاه برای کودکان، دانلود داستان جالب برای کودکان، دانلود داستان آموزنده برای کودکان، برچسب‌ها: کتاب کودک، کتاب داستان کودک، دانلود کتاب مصور کودک، دانلود داستان تری تریتاپ، دانلود داستان کوتاه برای کودکان، دانلود داستان جالب برای کودکان، دانلود داستان آموزنده برای کودکان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری