دانشنامه اختلالات ناشی از ارگونومی نامناسب

دانشنامه اختلالات ناشی از ارگونومی نامناسب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا پوردستگردان
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

دانشنامه اختلالات ناشی از ارگونومی نامناسب ارگونومی به عنوان رشته ای از علوم که به دست آوردن بهترین ارتباط میان انسان و محیط (کار و زندگی) هدف اصلی آن است، تعریف می شود. ارگونومی با ارزیابی قابلیت ها و محدودیت های انسان (بیومکانیک و آنتروپومتری)، استرس های کاری و محیطی (فیزیولوژی کار و روان شناسی صنعتی)، نیروهای استاتیک و دینامیک روی بدن انسان (بیومکانیک)، خستگی (فیزیولوژی کار و روان شناسی صنعتی) و طراحی ایستگاه کاری و ابزارها (آنتروپومتری و مهندسی) سر و کار دارد. ارگونومیک علم طراحی سازگار محیط و محصولات با کاربران است. کلمات کلیدی: اختلالات ارگونومی، درمان بیماری ها، اختلالات ارگونومی، اختلالات بدن انسان، ارگونومی، فیزیولوزی کار، برچسب‌ها: اختلالات ارگونومی، درمان بیماری ها، اختلالات ارگونومی، اختلالات بدن انسان، ارگونومی، فیزیولوزی کار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری