نمایشنامه راز پیغام مسئله دار

نمایشنامه راز پیغام مسئله دار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سیاوش خدایی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

نمایشنامه راز پیغام مسئله دار صحنه شاملِ درِ ورودی در سمتِ راست، مبل در وسط و میزِ کوچکی روبرویِ مبل. علی رویِ مبل نشسته و تلویزیون نگاه می­کند. کسی با مشت به در می­کوبد. علی از جا می­پرد. به ­سمتِ در رفته و بازش می­کند. سروان صدیقی در را به ­شدت کوبیده و وارد می­شود. پشتِ سرش سرباز و آقایِ نعمتی وارد می­شوند. سروان صدیقی به ­علی تنه می­زند و او به ­گوش ه­ای پرت می­شود. پشتِ سرش آقایِ نعمتی یقه ­اش را گرفته و رویِ مبل می­ اندازد. این صحنه در طولِ نمایشنامه تکرار می­شود و هر بار به ­همین­ صورت خواهد بود. نعمتی ادایِ مشت زدن درمی­ آورد و علی ادایِ کتک خوردن. هر بار به ­شکلی مصنوعی صدایِ مشت زدن درمی ­آورد. کلمات کلیدی: دانلود نمایشنامه اجتماعی، دانلود نمایشنامه، نمایشنامه کوتاه، نمایش کوتاه، نمایش راز پیغام مسئله دار، برچسب‌ها: دانلود نمایشنامه اجتماعی، دانلود نمایشنامه، نمایشنامه کوتاه، نمایش کوتاه، نمایش راز پیغام مسئله دار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری