تنها راه شفای سریع و دائم بیماری های کشنده

تنها راه شفای سریع و دائم بیماری های کشنده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جمال پورمینه
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

تنها راه شفای سریع و دائم بیماری های کشنده سخن نویسنده: علاج بیماری های لا علاج به طور 100% توسط خودتان بدون نیاز به حتی 1 ریال هزینه و بدون نیاز به عمل جراحی! شاید این عنوان برای خیلی ها بیشتر شبیه به یک رویا باشد اما واقعیت این است که با افشای این اسرار دیگر نیازی نیست که شما نگران مرگ عزیزانتان باشید، فقط کافیست راه انجام کار را بدانید. به جای اینکه به دنبال  پزشکان متخصص بگردیم، تصمیم گرفتم که این موضوع بی نظیری که تا حالا چندین بیماری ایدز را شفای کامل و صد در صد داده است را به  همراهان عزیز خانواده ی بزرگ کتاب سبز پیشنهاد کنم و فوت و فن های اولیه ی شفای بیماری های لاعلاج را به این دوستان آموزش بدم تا در سریعترین زمان ممکن بدون هزینه و بدون عمل جراحی شفای کامل بیماری های خود یا عزیزانشان را بدست آورند. کلمات کلیدی: رمان بیماری های کشنده، درمان بیماری های لاعلاج، شفای بیماری با دعا، درمان بیماری ها با آیه های قرآن، طب قرآنی، علوم قرآنی، آیات شفابخش قرآن، برچسب‌ها: رمان بیماری های کشنده، درمان بیماری های لاعلاج، شفای بیماری با دعا، درمان بیماری ها با آیه های قرآن، طب قرآنی، علوم قرآنی، آیات شفابخش قرآن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری