رویاهای پرپر شده کودکی

رویاهای پرپر شده کودکی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امیر اعتمادی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

رویاهای پرپر شده کودکی چارلز داروین برای برآوردن خواست پدرش در 16 سالگی برای تحصیل طب به «ادینبورو» رفت ، اما این رشته او را ارضاء نکرد و او پزشکی را «حرفه وحشیانه» خواند . نظریه انتخاب ظبیعی او هنوز هم مورد قبول است. اگه اون به دنبال بدست آوردن آرزو های پدرش می رفت ممکن بود هیچ کسی متوجه نظریه انتخاب طبیعی نشه. به نظرتون چند نفر تو دنیا برای راضی نگه داشتن پدر و مادرشون و به علت شکوفا نشدن استعداد هاشون باعث عقب موندن علم بشر شدن؟ در زمانی که آل‌پاچینو ۱۰ سال بود، بین دوستانش مشهور به سانی بود و خیلی دوست داشت که بازیکن بیسبال شود. دوستانش وی را بازیگر نیز خطاب می‌کردند. در دوران مدرسه زیاد فعال نبوده و خیلی از کلاس‌هایش، بجز کلاس انگلیسی، شرکت نمی‌کرد و نهایتاً نیز در سن ۱۷ سالگی ترک تحصیل کرد. مادرش با تصمیم ترک تحصیلش مخالف بود که به همین دلیل با هم بحث شدیدی کرده و در آخر آل‌پاچینو از خانه فرار می‌کند. فکرکنید آل پاچینو به حرف مادرش گوش می داد و می رفت درس می خوند. الان احتمالا کارمند یه جایی بود و اوضاعش مثه خیلی از ماها بود. چند وقت پیش استاد نقشه کشی مون یه داستان جالبی رو تعریف می کرد. می گفت برای یه کاری رفته بوده یه بیمارستان دولتی بعد می دیده که مردم تو صف یه آقای دکتری بودن و آقای دکتر هی میومد سه نفر رو ویزیت می کرده و بعدش دوباره یه ساعت می رفته تو ریکاوری کلمات کلیدی: دانلود داستان کوتاه، دانلود کتاب داستان، داستان اجتماعی، دانلود داستان زندگی، برچسب‌ها: دانلود داستان کوتاه، دانلود کتاب داستان، داستان اجتماعی، دانلود داستان زندگی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری