تکنیک های کسب هوش عاطفی و احساسی در 21 روز

تکنیک های کسب هوش عاطفی و احساسی در 21 روز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سجاد شاهرخی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

تکنیک های کسب هوش عاطفی و احساسی در 21 روز 85 درصد موفقیت های هر انسان در زندگی بستگی به هوش هیجانی EQ و نحوه ارتباط صحیح و برد برد win to win با دیگر افراد ( همکاران - همسر جنس  مخالف - ریس یا مدیر - ارتباط با ارگان های دولتی و خصوصی و ..... و به طور کلی در زندگی اجتماعی  شخص دارد. افرادی که از لحاظ هوش هیجانی و احساسی EQ  ممتاز هستند همیشه در همه کشورهای جهان از امریکا گرفته تا کشورهای جهان سوم قهر قاره افریقا در رتبه بالاتری از درامد بالاتر تصاحب شغل های بهتر و ازدواج و زندگی شاد تری نسبت تجصیل کردگان دانشگاهی با ای کیو  IQ بالاتر قرار دارند. شما میتوانید بجای تحصیل در مقاطع ارشد و دکترا که هدف اکثرا حوانان امروز  ایران ما است به تقویت هوش عاطفی و اجساسی خود بپردارید تا 85 درصد  در تصاحب شغل و کسب کار های موفق از دیگران پیشی بگیرید. در این کتاب به تکنیک هاو نکته های عملی برای تقویت این هوش پرداخته شده است. کلمات کلیدی: هوش عاطفی، هوش هیجانی، دانلود pdf کتاب هوش عاطفی، IQ، سنجش آی کیو، تقویت IQ، برچسب‌ها: هوش عاطفی، هوش هیجانی، دانلود pdf کتاب هوش عاطفی، IQ، سنجش آی کیو، تقویت IQ
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری