اندکی تفکر

اندکی تفکر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد نظری گندشمین
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

اندکی تفکر ما سوار فکرهایمان هستیم. یک فکر فروکش می کند سوار فکر بعدی می شویم. مثل موج سوار. باید به زیر فکرها برویم و بفهمیم که ما اقیانوس هستیم و این فکرها در سطح اتفاق می افتد. اگر به حضور ناظر شویم فکرها مثل بخار آب از شما بلند می شود و شما جذب فکر نمی شوید این بار فکرها را باور نمی کنید و آنها را جدی نمی گیرید بنابر این فکر نمی تواند شما را جذب کند.  کسی که در ذهن است به دنبال فکر است که بحث و ستیزه کند و همه اینها باعث می شود فرد در سطح بماند و به زیر فکرها نرود لذا فکر را جدی می گیرد و از رویدادها درد می کشد زیرا ساقی فرخ رخ را نمی بیند. مبارک رویی ساقی برای ما بسیار لازم است و باید اول ساقی را ببینیم.  چرا در زندگی برخی این همه درد انباشته شده است؟ چون موج سواری می کنند و از فکری به فکر دیگر می روند. فکرها اتفاقات بیرون را نشان می دهند کسی که در ذهن است منتظر اتفاق است و به دنبال اتفاق به دنبال زندگی و هویت می گردد هر فکری را باور نکنید کلمات کلیدی: دانلود کتاب خودشناسی، فکر کردن، روانشناسی موفقیت، برچسب‌ها: دانلود کتاب خودشناسی، فکر کردن، روانشناسی موفقیت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری