ایجاد داشبورد مدیریتی Crystal Xcelsuis

ایجاد داشبورد مدیریتی Crystal Xcelsuis

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مریم برخورداری
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

ایجاد داشبورد مدیریتی Crystal Xcelsuis نویسندگان: مریم برخورداری-محمدرضا برخورداری داشبورد سازی با نرم افزار Crystal Xcelsuis قابل توجه مدیران، کارشناسان و دانشجویان این نرم افزار از گروه نرم افزارهای داشبورد سازی است و هر کاربری بدون داشتن دانش تخصصی و با حداقل آشنایی با نرم افزار اکسل می تواند داشبورد زیبا و جذابی از داده های خود بسازد. کارشناسان به راحتی با استفاده از این نرم افزار می توانند گزارشهای زیبا و پویا با امنیت بالا و قابلیت جابجایی بسیار آسان در قالب یک فایل PDF یک صفحه ای (معادل ده‌ها صفحه گزارش سنتی) به مدیران خود ارائه کنند. با این نرم افزار می توانند از تکرار ترسیم نمودارهای مشابه در داده های مختلف جلوگیری کنند. این جزوه حاوی اطلاعاتی در رابطه با معرفی این نرم افزار، قابلیتهای آن و نمایش سه نمونه گزارش تهیه شده با این نرم افزار می باشد. کلمات کلیدی: آموزش نرم افزار Crystal Xcelsuis، نرم افزار مدیریتی Crystal Xcelsuis، آموزش گزارش گیری، برچسب‌ها: آموزش نرم افزار Crystal Xcelsuis، نرم افزار مدیریتی Crystal Xcelsuis، آموزش گزارش گیری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری