آموزش سیستم عامل پیشرفته - ویندوز 7 و لینوکس دبیان

آموزش سیستم عامل پیشرفته - ویندوز 7 و لینوکس دبیان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : احمد امینی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آموزش سیستم عامل پیشرفته - ویندوز 7 و لینوکس دبیان نویسندگان: نیلوفر بزرگ نیا طبری، احمد امینی امروزه با پیشرفت علم و فناوری در سراسر دنیا، یادگیری استفاده از سیستم عامل های رایج، اصلی ترین رکن به کارگیری سایر علوم به شمار می رود. در این کتاب، در بخش اول که هشت فصل ابتدایی کتاب را در برمی گیرد، مطالب منطبق بر جدید ترین استاندارد ارایه شده مبتنی بر سیستم عامل 7 ارایه شده است. دو فصل انتهای کتاب به سیستم عامل لینوکس نسخه دبیان تعلق دارد. کلمات کلیدی: آموزش ویندوز 7، ترفندهای ویندوز 7، آموزش لینوکس نسخه دبیان، linux، آموزش نصب ویندوز 7، آشنایی با لینوکس، راه اندازی سیستم عامل لینوکس، آموزش لینوکس pdf، آموزش ویندوز 7 pdf، برچسب‌ها: آموزش ویندوز 7، ترفندهای ویندوز 7، آموزش لینوکس نسخه دبیان، linux، آموزش نصب ویندوز 7، آشنایی با لینوکس، راه اندازی سیستم عامل لینوکس، آموزش لینوکس pdf، آموزش ویندوز 7 pdf
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری