راهنمای آموزشی spss 19 - جلد 1

راهنمای آموزشی spss 19 - جلد 1

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی اکبرزاده
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

راهنمای آموزشی spss 19 - جلد 1 «اس پی اس اس» SPSS 19 از جملهٔ نرم‌افزارهایی است که برای تحلیل‌های آماری در علوم اجتماعی، به صورت بسیار گسترده‌ای استفاده می‌شود. این نرم‌افزار توسط پژوهشگران بازار و داد و ستد، پژوهشگران سلامتی، شرکت‌های نقشه‌برداری، دولتی، پژوهشگران آموزشی، سازمان‌های بازاریابی و غیره به کار می‌رود. افزون بر تحلیل‌های آماری، مدیریت داده‌ها و مستندسازی داده‌ها نیز از ویژگی‌های نرم‌افزار هستند.اس‌پی‌اس‌اس نام یک نرم‌افزار رایانه‌ای است که برای تحلیل‌های آماری به کار می‌رود. «اس‌پی‌اس‌اس» مخفف Sciences Statistical Package for the Social «بستهٔ آماری برای علوم اجتماعی» است. کلمات کلیدی: SPSS 19، آموزش Spss، آموزش نرم افزار SPSS، آموزش نرم افزار آماری، برچسب‌ها: SPSS 19، آموزش Spss، آموزش نرم افزار SPSS، آموزش نرم افزار آماری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری