لغت و جمله کاربردی انگلیسی!

لغت و جمله کاربردی انگلیسی!

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا فریدون نژاد
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

لغت و جمله کاربردی انگلیسی! مطالعه این کتاب برای فراگیری لغات و جملات کاربردی و روزمره انگلیسی به شما کمک می کند. در این کتاب سعی شده است کاربردی ترین و روزمره ترین لغات و جملات انگلیسی را برای شما گردآوری نمایم. این کتاب در دسته ها و بخش های متنوع زیر تهیه شده است. متداول پرسشی متضادها علائم ریاضی اعداد اصلی اعداد وصفی زمان ها روزها ماهها فصل ها اعضا خانواده اشاره کردن حالات و احساسات کمک خرید پوشاک اعضا بدن سلامت تغذیه ملاقات یک فرد جدید مکالمه با تلفن میوه ها سبزیجات رنگ ها مشاغل حیوانات ورزش و سرگرمی سفر و گردشگری مکان ها اقامتگاه رانندگی، مسیرها اضطراری آب و هوا مطالعات و علوم زبان ها موسیقی سینما کلمات کلیدی: دانلود لغان انگلیسی، کلمات پرکاربرد انگلیسی، اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی، برچسب‌ها: دانلود لغان انگلیسی، کلمات پرکاربرد انگلیسی، اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری