مجله الکترونیکی سلامت دکتر کرمانی - شماره 13 ویژه ماه رمضان

مجله الکترونیکی سلامت دکتر کرمانی - شماره 13 ویژه ماه رمضان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : به اندام
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

معرفی مجله الکترونیکی سلامت دکتر کرمانی - شماره 13 ویژه ماه رمضان سیزدهمین شماره مجله الکترونیکی رژیم و سلامت دکتر کرمانی، ویژه ماه رمضان منتشر شد. مجلات رژیم غذایی سایت دکتر کرمانی چکیده ای از بهترین مطالب سایت را با خود به همراه دارند و سعی می کند به رایگان، آنچه که ساعت ها برایش زمان گذاشته شده را در اختیار علاقه مندان قرار دهد. سیزدهمین شماره از مجله سلامت دکتر کرمانی  به ماه رمضان اختصاص دارد و مطالبی که جمع آوری شده متناسب با این ماه است. در این شماره می توانید، مقالاتی مربوط به روزه داری متناوب، خوردنی ها و نوشیدنی های مناسب ماه رمضان، آشپزی رژیمی، فعالیت های ورزشی تسکین دهنده سر درد، مصاحبه با رکورددار کاهش وزن و دیگر مطالب علمی مرتبط با این ماه را مطالعه کنید. علاوه بر مقالات، پاسخ دکتر کرمانی به سوالات کاربران، از دیگر بخش های ویژه این شماره می باشد که  به شکلی جذاب و در قالب اینفوگراف خلاصه و طراحی شده است. کلمات کلیدی: تغذیه در ماه رمضان، روزه گرفتن، دانلود مجله سلامتی، دکتر کرمانی، آموزش کم کردن وزن، اینفوگرافیک سلامتی، دانلود مقاله سلامتی، تغذیه، برچسب‌ها: تغذیه در ماه رمضان، روزه گرفتن، دانلود مجله سلامتی، دکتر کرمانی، آموزش کم کردن وزن، اینفوگرافیک سلامتی، دانلود مقاله سلامتی، تغذیه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری