مروری جامع بر میکروبیولوژی عمومی

مروری جامع بر میکروبیولوژی عمومی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین رحیمی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مروری جامع بر میکروبیولوژی عمومی مروری جامع بر میکروبیولوژی عمومی بر اساس کتاب میکروبیولوژی عمومی دکتر محبوبه میر حسینی - انتشارات پیام نور میکروب‌شناسی یا میکروبیولوژی دانشی است که دربارهٔ شکل، ترکیب، خواص و بیماری‌زایی ریزسازواره‌ها (میکروارگانیسم‌ها) یا جانداران بسیار ریز بحث و گفتگو می‌کند. جاندارانی که در میکروبیولوژی بیشتر بررسی می‌شوند شامل پروکاریوتها (باکتری‌ها)، ویروسها، و یوکاریوت‌هایی مانند قارچ و تک سلولی‌ها یا پروتوزوئرها می‌باشد. پروکاریوتها ریزسازواره‌هایی هستند که دی‌ان‌آ آن‌ها بطور فیزیکی از سیتوپلاسم جدا نشده است. کلمات کلیدی: میکروبیولوژی، آموزش میکروبیولوژی، میکروبیولوژی عمومی، میکروب شناسی، آنتی بیوتیک، باکتری، برچسب‌ها: میکروبیولوژی، آموزش میکروبیولوژی، میکروبیولوژی عمومی، میکروب شناسی، آنتی بیوتیک، باکتری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری