شبکه توزیع کتاب و بررسی مشکلات آن

شبکه توزیع کتاب و بررسی مشکلات آن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جواد ترکاشوند
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

شبکه توزیع کتاب و بررسی مشکلات آن شبکه توزیع کتاب و بررسی مشکلات آن: گزارش پایانی درس سیستم های خرید و انبارداری و توزیع کتاب به عنوان یک کالای فرهنگی در فرایند اقتصادی اش مراحلی را طی می کند که توزیع یکی از مهمترین آنهاست. همزمان با تولید یک کتاب بحث توزیع کارآمد آن نیز برای آنکه کتاب در شرایطی مناسب به دست مخاطب برسد مطرح می شود. اگر در گذشته تولید کتاب بسیار محدود و نهایتا در چند جلد دست نویس خلاصه می شد، امروزه با رشد سواد آموزی و گسترش دانایی در جوامع، کتاب به عنوان یک رسانه آگاهی بخش نقش مهمی پیدا کرده است. نقشی که در رقابت با سایر رسانه ها همچنان اهمیت خود را حفظ کرده است. با افزایش حجم تولید کتاب و همچنین افزایش یافتن فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده، لزوم توجه به توزیع به عنوان عاملی برای برطرف کردن این موانع بیشتر رنگ گرفت. طی سال های اخیر و با رشد و نفوذ تکنولوژی به نوعی می توان این فواصل را کاهش داد، کما اینکه دیوید هاروی از فشردگی زمانی و مکانی یاد می کند. شرایطی که در آن فاصله های زمانی و مکانی اهمیت خود را از دست می دهند، چرا که به واسطه تکنولوژی ها در هر زمانی می توان در هر مکانی حضور داشت... کلمات کلیدی: کتاب، کتابخوانی، توزیع کتاب، انتشار کتاب، تاریخچه چاپ، دانلود کتاب مدیریت، برچسب‌ها: کتاب، کتابخوانی، توزیع کتاب، انتشار کتاب، تاریخچه چاپ، دانلود کتاب مدیریت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری