متن و ترجمه کتاب غیبت

متن و ترجمه کتاب غیبت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شیخ طوسی
  • مترجم : مجتبی عزیزی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

معرفی متن و ترجمه کتاب غیبت کتاب الغیبة (غیبت) از بهترین، مهم ترین و کامل ترین منابع شیعه در مورد مسأله غیبت امام زمان علیه السلام است. در این کتاب به علت و انگیزه غیبت امام زمان علیه السلام و حکمت الهی - که موجب آن گردیده - اشاره شده است. شیخ طوسی رحمه الله در نگارش این اثر ارزشمند و گران بها، شیوه های نو و ابتکاری به کار گرفته و به تمام جوانب غیبت امام زمان علیه السلام اشاره کرده است و استدلال به قرآن و روایات پیامبرصلی الله علیه وآله و ائمه معصومین علیهم السلام و حکم عقل، به پاسخ گویی شبهات و اشکالات مخالفان پرداخته است. این کتاب شامل بسیاری از فضایل امام زمان علیه السلام است و سیره و روش آن حضرت در زمان غیبت و هنگام ظهور را بیان کرده و بسیاری از علایم ظهور، خاتم الاوصیاء امام مهدی علیه السلام را ذکر نموده است. کلمات کلیدی: امام زمان (ع)، حضرت مهدی، غیبت امام زمان، محمد بن حسن طوسی، امام مهدی علیه السلام، غیبت صغری، غیبت کبری، برچسب‌ها: امام زمان (ع)، حضرت مهدی، غیبت امام زمان، محمد بن حسن طوسی، امام مهدی علیه السلام، غیبت صغری، غیبت کبری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری