صفر تا صد انتشار نشریات دانشجویی

صفر تا صد انتشار نشریات دانشجویی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جواد ترکاشوند
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

صفر تا صد انتشار نشریات دانشجویی نشریه فعالیتی نیست که بتونیم به تنهایی انجامش بدیم و حتما باید یک تیم منظم و با برنامه باشیم. ما تیم داشتیم اما متاسفانه به این خاطر که وظایف و اختیارات اعضا به درستی مشخص نشده بود، نشریه در زمان تعیین شده و با کیفیت مورد نظر به چاپ نرسید. شاید اگر تجربیات مسیٔو ن قبلی نشریه به درستی به ما منتقل می شد اندکی از مشک تی که ما با اون روبه رو بودیم کمتر می شد. حا من به عنوان عضو کوچکی از گروه تحقیقاتی بازار تصمیم گرفتم که تجربیات خودم رو از این طریق انتقال بدم تا مسیٔو ن بعدی نشریه مثل خودم کارشون رو از صفر شروع نکنن و شاید این نوشته راه چاره ای بر بسیاری از مشک ت پیش روی شما دوستان خوبم باشه   کلمات کلیدی: آموزش آماده سازی نشریات، نشریه دانشجویی، مجله دانشجویی، برچسب‌ها: آموزش آماده سازی نشریات، نشریه دانشجویی، مجله دانشجویی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری