راهکار و اصول افزایش عزت نفس

راهکار و اصول افزایش عزت نفس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : زهرا دهقانی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

راهکار و اصول افزایش عزت نفس نویسندگان: زهرا دهقانی و مریم گلابپاش عزت نفس یک نیاز اولیه برای انسان هاست. چون فکرکردن لازمه زندگی موفق است و این اندیشه و فکر به ما امکان می دهد که قدرت تصمیم گیری هر انسان بستگی به میزان عزت نفس او دارد بنابراین نقش عزت نفس در زندگی انسان بسیار مهم و چشمگیر می باشد. در این کتاب به شرح کامل عزت نفس، اصول عزت نفس سالم، ویژگی عزت نفس بالا و پایین، راه های پرورش عزت نفس و در نهایت مقایسه عزت نفس با اعتماد بنفس می پردازیم. در انتها یک پرسش نامه برای سنجش و ارزیابی عزت نفس تهیه کردیم که به سادگی بتوانید میزان عزت نفس خود را اندازه گیری کنید. کلمات کلیدی: عزت به نفس در کار، عزت نفس، اعتماد بنفس، اصول عزت نفس، ویژگی های عزت نفس، راهکارهای افزایش عزت نفس، اعتماد به نفس، سنجش عزت نفس، ارزیابی عزت نفس، رموز عزت به نفس، بدست آوردن عزت به نفس، عزت به نفس در زندگی، برچسب‌ها: عزت به نفس در کار، عزت نفس، اعتماد بنفس، اصول عزت نفس، ویژگی های عزت نفس، راهکارهای افزایش عزت نفس، اعتماد به نفس، سنجش عزت نفس، ارزیابی عزت نفس، رموز عزت به نفس، بدست آوردن عزت به نفس، عزت به نفس در زندگی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری