آموزش به دست آوردن توزیع دمای قطاع استوانه ای در متلب

آموزش به دست آوردن توزیع دمای قطاع استوانه ای در متلب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسن کشاورز
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آموزش به دست آوردن توزیع دمای قطاع استوانه ای در متلب در این فایل آموزشی نحوه بدست آموردن توزیع دمای قطاع استوانه ای با نه گره و رسم کانتور دما در نرم افزار متلب بصورت گام به گام آموزش داده شده است. روش های دقیق برای شرایط ایده آلی بدست می آیند. در این روش ها، با حل ریاضی معادله پخش حرارتی سروکار داریم. برای حل معادله پخش حرارتی روش های گوناگون وجود دارد، ولی این حل ها شامل سری ها وتوابع پیچیده ریاضی اند و آنها را فقط برای بعضی شکل های ساده هندسی و شرایط مرزی ساده میتوان بدست آورد. با این وجود، این حل ها خیلی با ارزشند، زیرا متغیر وابسته T به صورت تابع پیوستهای از متغیرهای مستقل (x,y) تعیین می شود. با استفاده از این تابع می توان دما را در هر نقطه محیط محاسبه کرد. کلمات کلیدی: دمای قطاع استوانه ای در متلب، آموزش متلب، matlab learning، برچسب‌ها: دمای قطاع استوانه ای در متلب، آموزش متلب، matlab learning
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری