راهکارهای فروش در 7 روز!

راهکارهای فروش در 7 روز!

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : یونس رحیم زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

راهکارهای فروش در 7 روز! اگر می خواهید راهکارهای افزایش فروش را یاد بگیرید … اگر می خواهید از رقبای خود جلوتر باشید … اگر می خواهید ترفندهای فروش را به صورت رایگان دریافت کنید … در این کتاب الکترونیکی (که با فرمت PDF تهیه شده است)، روش هایی مناسب برای افزایش فروش بیان می شود. تمام این روش ها، برای کسب و کارها موثر و کارساز می باشد. این کتاب چند صفحه دارد؟ با توجه به این که افراد، حوصله خواندن متون طولانی را ندارند، تصمیم گرفتیم مطالب این کتاب را به صورت خلاصه بیان کنیم و به همین دلیل، این کتاب فقط ۲۲ صفحه دارد؛ اما در این ۲۲ صفحه، راهکارهایی به شما خواهیم گفت که واقعا شما را شگفت زده خواهد کرد! کلمات کلیدی: افزایش فروش، تکنیک های افزایش فروش، آموزش فروش، روش های کسب و کار، کسب درآمد، روش های فروش، برچسب‌ها: افزایش فروش، تکنیک های افزایش فروش، آموزش فروش، روش های کسب و کار، کسب درآمد، روش های فروش
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری