زخم / آشنایی با زندگی، آثار و افکار صادق هدایت

زخم / آشنایی با زندگی، آثار و افکار صادق هدایت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد سلگی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

زخم / آشنایی با زندگی، آثار و افکار صادق هدایت بدون شک، یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین نویسندگان دوران معاصر، در زمینۀ داستان کوتاه و رمان، صادق هدایت است.  وی با اصول قصّه‌پردازی به خوبی آشنا بود و می‌دانست «چه بنویسد» و «چگونه بنویسد». با نثر گیرا و محکمش و با اندیشه‌های جهل‌ستیزانه‌اش، «پیشگام داستان‌نویسی مدرن در ایران» لقب گرفت و گشایندۀ راهی شد که تا به امروز ادامه دارد و خواهد داشت.  دربارۀ این نویسندۀ نامدار، بسیار نوشته‌اند و کتاب‌هایش را با دیدگاه‌های گوناگون تحلیل کرده‌اند. پژوهش پیش رو، به دور از هر گونه داوری و اظهار نظر، به بررسی زندگی، آثار و افکار صادق هدایت پرداخته.  عنوان «زخم» هم برگرفته از جملۀ آغازین رمان پرآوازۀ «بوف کور» است: در زندگی زخم‌هایی هست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می‌خورد و می‌تراشد. کلمات کلیدی: صادق هدایت، آثار صادق هدایت، زندگی صادق هدایت، نوشته های صادق هدایت، برچسب‌ها: صادق هدایت، آثار صادق هدایت، زندگی صادق هدایت، نوشته های صادق هدایت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری