امنیت شبکه های کنترل صنعتی

امنیت شبکه های کنترل صنعتی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امین یونسی سینکی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

امنیت شبکه های کنترل صنعتی بی شک ظهور سامانه های صنعتی از جملهDCS و SCADA و اتصال آن به شبکه جهانی، تأثیر شگرفی در توسعه فرآیندهای کنترلی زیرساخت های حیاتی کشورها، به ویژه نظارت وکنترل تجهیزات از راه دور داشته است. هرچند این پیشرفت و توسعه، آسیب پذیری های جدیدی را نیز به همراه داشته که امنیت سایبری سامانه های کنترل صنعتی را به چالش کشیده است. از این منظر شناخت کامل بسترها و بخش های آسیب پذیر و همچنین تهدیدات ناشی از آ ن ها امری لازم و ضروری است. پس از شناخت بخش های آسیب پذیری سامانه های صنعتی، بررسی راهکارهای تدافعی و بهبود سطح ایمنی، اقدماتی است که در کاهش تهدیدات و خطرات احتمالی نقش بسزایی دارد. ازجمله مهم ترین این اقدامات می توان به بهره گیری ازاستاندارها و توصیه نامه های ارتقای امنیت سایبری اشاره کرد. طرح کلی امنیت سیستم های کنترل صنعتی می تواند به عنوان مبنای کار در خصوص امنیت اینگونه سیستم ها مد نظر قرار گرفته شود. کلمات کلیدی: کنترل صنعتی، امنیت شبکه، شبکه های برق، امنیت سیستم های کنترل صنعتی، برچسب‌ها: کنترل صنعتی، امنیت شبکه، شبکه های برق، امنیت سیستم های کنترل صنعتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری