7 نکته در طراحی واحدهای مسکونی

7 نکته در طراحی واحدهای مسکونی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امیر صفائی راد
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

7 نکته در طراحی واحدهای مسکونی مخاطب اصلی این کتاب الکترونیکی مهندسین و معماران جوان، دانشجوهای رشته معماری و عمران و علاقه‌مندان به طراحی معماری هستند. بدون شک پلان یک ساختمان، مهم‌ترین نقش در کیفیت یک واحد مسکونی را دارد. اگر فقط کمی به خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم یا خانه‌های دوست، فامیل و اطرافیان با دقت بیشتری نگاه کنیم، متوجه می‌شیم که اکثر اونها از استانداردهای اولیه طراحی فاصله زیادی دارند.   نکاتی رو که در این کتاب الکترونیکی به اونها اشاره می‌کنم بخشی از تجربیات 14 ساله منه که از کار کردن در شرکت‌های مطرح معماری و حضور در کنار معماران برجسته به‌دست آمده. امبدوارم که این کتاب الکترونیکی بتواند، دید تازه‌ای نسبت به اهمیت طراحی پلان به شکل اصولی، به شما بدهد. کلمات کلیدی: معماری ساختمان، طراحی ساختمان، برچسب‌ها: معماری ساختمان، طراحی ساختمان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری