سه کلید طلایی برای رسیدن به آرزوها و برمودای موفقیت

سه کلید طلایی برای رسیدن به آرزوها و برمودای موفقیت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علیرضا علی زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

سه کلید طلایی برای رسیدن به آرزوها و برمودای موفقیت دوست من با خواندن این فایل متنی، با آگاهی هدفمند، در مورد سه کلید خوشبختی و رسیدن به خواسته ها و آرزوها، به سمت اونها گام برمیداری. با سیستم و تکنیک برمودای موفقیت آشنا میشی. در مورد نحوه آشنایی با این سیستم و تحولی که ایجاد میکنه و مثل برمودا به سمت رسیدن به اهداف میکشونه و شاید درآینده ای نزدیک با برمودای موفقیت، این تو باشی که داستان موفقیت خودت رو می نویسی و با دیگران در همین سایت،  به اشتراک می گذاری. و اینکه برمودای موفقیت چیه؟ و به اجزای تشکیل دهنده برمودای موفقیت و قدرتی که هر کدام از ابعاد و ضلعهای اون دارند، پی می بری. قدرت زمان و اهمیت از دست ندادن فرصتها، به تو دوست من، یادآوری میشه. و از راز عمل کردن به آگاهیها و دانشی که داریم، آگاه می شی. اطلاعات ارزشمندی از شناخت خود و مواردی که میتونه برای زندگی بهتر به تو کمک کنه از جمله، قانون بقا و آستانه تحمل رو متوجه میشی. و چطور انگیزه قوی، فوری وآنی پیدا کنی که به طرف زندگی موفق و دلخواهت حرکت کنی و شروع کنی. و از راز این سوال آگاه میشی که، چطور میتونیم شادمانی درونی  خودمون رو، همین حالا و فوری، بیشتر کنیم، بدون اینکه درآمدمون بیشتر بشه! یا خونمون بزرگتر بشه! و یا ماشینمون شیکتر بشه و یا سلامتی مون بهبود بیشتری پیدا کنه ؟ پس دوست من،  با من همراه باش، برای خواندن و بهره بردن از اونچه که گفته شده... کلمات کلیدی: رسیدن به آرزوها، رسیدن به موفقیت، روانشناسی موفقیت، برچسب‌ها: رسیدن به آرزوها، رسیدن به موفقیت، روانشناسی موفقیت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری