آموزش نرم افزار Msimit Sun Calendar v1.1.6

آموزش نرم افزار Msimit Sun Calendar v1.1.6

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی سالاری
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آموزش نرم افزار Msimit Sun Calendar v1.1.6 نرم افزارهای زیادی در این زمینه توسط هموطنانمان ساخته و ارائه شده اما برخی از آنها بسیار سنگین و پرحجم هستند هر چند که نرم افزارهایی نسبتا کامل اند. اما Msimit Sun Calendar v1.1.6 هرچند که از نسخه های اولیه اینگونه نرم افزارها می باشد با امکانات مناسبی که در آن گنجانده شده و همینطور حجم کمی که از حافظه RAM اشغال میکند می تواند برای بسیاری از کارهای ما و یا  استفاده های روزانه مان چاره ساز باشد. در هنگام بالا آمدن ویندوز، تعداد و حجم نرم افزارهایی که در هنگام استارتاپ به همراه ویندوز بالا می آیند در میزان سبک بالا آمدن یا بلعکس سنگین بالا آمدن ویندوز نقش مهم و بسزایی دارند که یکی از مزایای نرم افزار Msimit Sun Calendar را میتوان به کم حجم بودن آن در هنگام لود ویندوز اشاره کرد. کلمات کلیدی: آموزش Msimit Sun Calendar، نرم افزار Msimit Sun Calendar، تقویم شمسی، آموزش نصب تقویم شمسی، تقویم شمسی برای ویندوز، برچسب‌ها: آموزش Msimit Sun Calendar، نرم افزار Msimit Sun Calendar، تقویم شمسی، آموزش نصب تقویم شمسی، تقویم شمسی برای ویندوز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری