بهترین روش مطالعه

بهترین روش مطالعه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شهریار مرزبان
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

بهترین روش مطالعه کتاب بهترین روش مطالعه (ترکیبی از بهترین روش های مطالعه و یادگیری در دنیا) آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که هنگام مطالعه از چه روشی استفاده می‌کنید؟ و یا کدام روش یادگیری را افزایش می دهد؟ یک روش مطالعه صحیح و اصولی می‌تواند بسیاری از مشکلات تحصیلی را از بین ببرد و یادگیری را افزایش دهد. بررسی های بعمل آمده گویای آن است که افرادی که در زمینه تحصیل و کار موفق بوده‌اند، روش صحیحی برای مطالعه داشتند. با توجه به درخواست های مکرر دانشجویان، دوستان و دیگر همکاران گروه علم ما در رابطه با راهنمایی برای مطالعه صحیح، برآن شدم که با همکاری اساتید محترم، بررسی سایت های آموزشی مختلف (فارسی و انگلیسی) و کتاب های مختلف در زمینه مطالعه و یادگیری (روش رابینسون _ SQ3R _ PQRST) به ارائه ترکیبی از بهترین روش های مطالعه و چگونگی مطالعه صحیح بپردازم. در انتها 25 نکته ضروری برای مطالعه را مورد بررسی قرار دادم. من به شما مطالعه این کتاب را توصیه می کنم زیرا بسیار آموزنده است. همچنین دانشجویان و دانش آموزانی که خود را برای آزمون های سراسری و کنکور  آماده می کنند می توانند از این مطالب حداکثر استفاده را ببرند. «دانایی، توانایی است و خواستن توانستن، پس بخوان تا بتوانی» کلمات کلیدی: راهنمای کتاب خوانی، اصول مطالعه برای کنکور، رمز موفقیت در کنکور، روش و اصول صحیح مطالعه کنکور، کنکور، آموزش مطالعه، مطالعه، روش های مطالعه، نکات ضروری مطالعه، بهترین روش مطالعه، اصول مطالعه، آموزش کتاب خوانی، برچسب‌ها: راهنمای کتاب خوانی، اصول مطالعه برای کنکور، رمز موفقیت در کنکور، روش و اصول صحیح مطالعه کنکور، کنکور، آموزش مطالعه، مطالعه، روش های مطالعه، نکات ضروری مطالعه، بهترین روش مطالعه، اصول مطالعه، آموزش کتاب خوانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری