مدیریت بازاریابی و فروش

مدیریت بازاریابی و فروش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی آزادگان
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مدیریت بازاریابی و فروش در گذشته بازار به مکان فیزکی گفته می شد که مکان خرید و فروش کالا ها بود. بازار ها در میادین قرار داشتند و خریداران به آن جا مراجعه می کردند. فیلیپ کاتلر در کتاب مدیریت بازاریابی خود بازار را مجموعه خریداران بالقوه و واقعی می داند که برای محصول وجود دارد. بازاریابی در جستجوی افق‌های دوردست و رسیدن به مرحله توسعه است. مدیریت بازاریابی عبارت است از فرایند برنامه‌ریزی و اجرای پندار توزیع ایده، کالا و خدمات به قصد انجام مبادلاتی که به تامین اهداف انفرادی و سازمانی منجر گردد. برخلاف استنباط سطحی رایج، که مفهوم بازاریابی را ایجاد تقاضا برای محصول می‌داند، بازاریابی به طیف وسیعی از فعالیت‌ها اطلاق می‌گردد که از تحقیقات بازاریابی، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل تقاضا تشکیل شده است. مدیر بازاریابی، در چارچوب برنامه‌ی بازاریابی، در مورد بازارهای هدف، تولید کالای جدید، قیمت‌گذاری، کانال‌های توزیع کالا، ارتباطات، برندسازی و تبلیغات، فعالیت های لازم برای رسیدن به اهداف سازمانی را ساماندهی و هدایت می‌کند. کلمات کلیدی: آموزش بازاریابی، روش های بازاریابی، افزایش فروش، ترفند های بازاریابی، مشتری مداری، marketing، آموزش فروش، ترفندهای فروش، برچسب‌ها: آموزش بازاریابی، روش های بازاریابی، افزایش فروش، ترفند های بازاریابی، مشتری مداری، marketing، آموزش فروش، ترفندهای فروش
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری