نکاتی برای افزایش فروش

نکاتی برای افزایش فروش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد اسماعیل نتاج
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

نکاتی برای افزایش فروش مجموعه ای از نکات و روش ها برای افزایش فروش محصولات نظر به نقش حیاتی و تعیین کنندهء آشنایی با تکنیک های فروش در دستیابی به سودآوری مطلوب و ایده آل، به 21 روش کاربردی برای افزایش فروش اشاره می کنیم. بدیهی است اجرای دقیق و همه جانبه ی این نکات، سهم قابل توجهی در رشد، رونق و بالندگی کسب و کار شما خواهد داشت. با مشتریان سابق خود که نسبت به آنها شناخت دارید و توانسته اید اطمینان نسبی آنها را جلب کنید، به صورت تلفنی یا حضوری در تماس باشید و علاوه بر اینکه برای برطرف نمودن نقاط ضعف و کمی و کاستی های گذشته تلاش می کنید، سعی کنید اطمینان آنها را بیش از پیش جلب و صمیمیت دوطرفه بین خودتان و آن ها را تقویت کنید. همواره ابزارهای تبلیغاتی خود را از لحاظ کارآیی و بازدهی ارزیابی کنید و مواردی را که نتیجه بخش نیستند حذف کنید و از سوی دیگر، ابزار های کارآمد و مؤثر را به روز رسانی و تقویت کنید.... کلمات کلیدی: آموزش فروش، فروش اینترنتی، آموزش کسب درآمد از اینترنت، موفقیت در کسب و کار، کسب درآمد، درآمدزایی، کسب و کار اینترنتی، روش های جدید کسب و کار، برچسب‌ها: آموزش فروش، فروش اینترنتی، آموزش کسب درآمد از اینترنت، موفقیت در کسب و کار، کسب درآمد، درآمدزایی، کسب و کار اینترنتی، روش های جدید کسب و کار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری