ماهنامه نجومی ساروس - شماره 15

ماهنامه نجومی ساروس - شماره 15

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله ساروس
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

معرفی ماهنامه نجومی ساروس - شماره 15 در ساروس شماره پانزده می خوانید: - تعقیب ارابه‌ران - آینده‌ی سفرهای فضایی - لباس فضانوردی، دست دوم، تمیز و در حد نو! - ذره‌ی نفرین شده - گروه نور پاک - فضا، مدل 95 - گذرنامه‌ای برای عطارد و ... همچنین در بخش "پرده دوم" این شماره، به بررسی پروژه‌های کلان علمی جهان پرداخته‌ایم و از جنبه های مختلف آنها را بررسی نموده ایم. در پرده آخر این بخش، درباره دو پروژه کلان علمی کشور خودمان نیز نوشته ایم : "چشمه نور" و "رصد خانه ملی"، و درباره روند پیشرفت این دو پروژه با دکتر رضا منصوری (طراح این دو طرح و مدیر سابق طرح رصدخانه ملی) و دکتر جواد رحیقی (مدیر طرح چشمه نور) گفتگو کرده ایم.. سه اینفوگرافی "لباس های فضانوردی"، "ماهیت تاریکی" و "طرح روسیه برای کاوش در منظومه شمسی"، ضمیمه های این شماره از ساروس هستند که می توانید از بخش اینفوگرافی وبسایت ساروس آنها را مطالعه کنید. کلمات کلیدی: مجله علمی ساروس، دانلود مجله نجوم، دانستنی های نجوم، آشنایی با ستاره ها، ستاره شناسی، عکس های ستاره شناسی، عکس از آسمان شب، عکس های نجومی، برچسب‌ها: مجله علمی ساروس، دانلود مجله نجوم، دانستنی های نجوم، آشنایی با ستاره ها، ستاره شناسی، عکس های ستاره شناسی، عکس از آسمان شب، عکس های نجومی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری