رمان شادی های شوم

رمان شادی های شوم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اسماعیل زرعی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

رمان شادی های شوم شادی های شوم رمانی است در چهار فصل که در آن سرگذشتِ خاندانی نفرین شده روایت میشود. خاندانی که نسل در نسل جز به پلیدی ها و پلشتی ها توجه نداشته اند. در این رمان با دیدی روانکاوانه و جامعه شناسی لایه های درونی برخی انسانها، چه انسانهای نیک و یا بیشتر، کسانی که خوداندیشند، مور کنکاش قرار میگیرد. شادی های شوم از نگاه و زبانِ صادق که جوانی است کند ذهن بیان میشود. در این کتاب وقایعی اتفاق میافتد که خواننده شگفت‌زده و بشدت متأثر می شود. از متن کتاب: آن‌همه تلاش، آن‌همه زحمت، آخرش چه، چه فایده! از شکم خودم زدم تا به این قد و قواره رسیدی، به این شکل؛ درست همقدِ خودم، شاید هم بلندتر، جوان‌تر -البته اگر هنوز اثری از جوانی مانده باشد- رشید؛ اما اگر یک روز بلند شدی و رفتی چه؛ رفتی و تنهایم گذاشتی چه؛ آن‌هم حالا، حالا که دیگر نفس کشیدن هم برایم مشکل شده؛ دارم دق می‌کنم، دارم خفه می‌شوم؛ هم از بی‌هوایی و هم از بی‌نفسی. مگر یک آدم چقدر می‌تواند تنها دوام بیاورد؛ چقدر می‌تواند بی‌هیچ امید و آرزویی، بی‌هیچ راه‌ِ فراری همین‌جور دور خودش بچرخد و آه بکشد؟! همه رفته‌اند. هیچ‌کس نمانده؛ حتا یکی که بیاید بگوید عاجز، فلان به فلانت... کلمات کلیدی: رمان اجتماعی، دانلود رمان اجتماعی، دانلود رمان ایرانی، دانلود رمان ترسناک، برچسب‌ها: رمان اجتماعی، دانلود رمان اجتماعی، دانلود رمان ایرانی، دانلود رمان ترسناک
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری