مدیریت و کنترل استرس

مدیریت و کنترل استرس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : صادق عباسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مدیریت و کنترل استرس این کتاب نسخه ی الکترونیکی دوره ی صوتی رایگان مدیریت و کنترل استرس آرام روان می باشد. من صادق عباسی هستم مدرس مهارت های ترس، استرس و اضطراب – مربی بین المللی یوگای خنده خیلی خوشحالم و به شما تبریک می گویم که اولین و مهمترین قدم را برای ایجاد تغییر برداشتید. شما جزء آن دسته از افرادی هستیدکه به زمان خودتان ارزش قائل هستید و به آموزش اهمیت می دهید. قطعاً می دانید که معجزه ای در کار نیست و استرس همیشه وجود دارد، شرایط و منابع استرس زا همیشه وجود دارند ولی شما تعیین کننده هستید و تصمیم می گیرید که چطور با این شرایط کنار بیایید.   کلمات کلیدی: روانشناسی استرس، مدیریت استرس، کنترل استرس، استرس، یوگا، درمان استرس، برچسب‌ها: روانشناسی استرس، مدیریت استرس، کنترل استرس، استرس، یوگا، درمان استرس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری