کامل آموزش برنامه نویسی اندروید به زبان فارسی

کامل آموزش برنامه نویسی اندروید به زبان فارسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهراد جاویدی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

کامل آموزش برنامه نویسی اندروید به زبان فارسی مجوعه ably.ir به عنوان حامی موسسه ای حمایت از کودکان سرطانی محک، این کتاب را به این موسسه اهدا کرده است. اندروید یک سیستم عامل موبایل مبتنی بر نسخه ی تغییر یافته linux می باشد. که این سیستم عامل از همان ابتدا با نام اندروید توسعه و راه اندازی شد. در سال 2005 طبق یک استراتژی برای ورود به بازار موبایل شرکت گوگل، اندروید و ابزارهای کار با آن را ارائه داد. شرگت گوگل می خواست که اندروید open source و free باشد. بنابراین بیشتر کد های اندروید را تحت Open Source Apache Licens منتشر کرد به ا ین معنی است که هر کسی می تواند به آسانی سورس کد اندروید را به صورت کامل دانلود کند و از آن استفاده کند. کلمات کلیدی: اصول برنامه نویسی اندروید، دانلود کتاب برنامه نویسی اندروید، آموزش برنامه نویسی اندروید، اولین کتاب برنامه نویسی اندروید فارسی، آموزش برنامه نویسی اندروید به فارسی، Android Tatorial، برچسب‌ها: اصول برنامه نویسی اندروید، دانلود کتاب برنامه نویسی اندروید، آموزش برنامه نویسی اندروید، اولین کتاب برنامه نویسی اندروید فارسی، آموزش برنامه نویسی اندروید به فارسی، Android Tatorial
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری