شما هم می توانید پولدار شوید!

شما هم می توانید پولدار شوید!

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مرتضی الهی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

شما هم می توانید پولدار شوید! آیا راهی برای پولدارشدن وجود داره؟ آیا من میتونم در شغل خودم ثروتمند بشم؟ چندسال طول می کشه تا من به استقلال مالی برسم؟ آیا می تونم درجوانی میلیاردر بشم و از زندگی لذت ببرم؟ آیا من هم میتونم مثل بعضی آدم ها خوش شانس باشم و زود پولدارشم؟ دوست خوبم بهت قول میدم که بعد از خوندن این کتاب جواب خیلی از سئوال هات رو بگیری و شاید جرقه و ایده ای باشه برات تا مسیر زندگیت عوض بشه و تغییرات بزرگی تو وضعیت مالیت اتفاق بیافته.... کلمات کلیدی: موفقیت در کسب و کار، موفقیت در زندگی، کسب درآمد، درآمدزایی، ثروتمند شدن، روش های جدید کسب و کار، دانلود کتاب کسب و کار، مدیریت کسب و کار، برچسب‌ها: موفقیت در کسب و کار، موفقیت در زندگی، کسب درآمد، درآمدزایی، ثروتمند شدن، روش های جدید کسب و کار، دانلود کتاب کسب و کار، مدیریت کسب و کار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری