عمر در صحاح سته اهل سنت (خلفا در صحاح 2)

عمر در صحاح سته اهل سنت (خلفا در صحاح 2)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین طیبیان
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

عمر در صحاح سته اهل سنت (خلفا در صحاح 2) صحاح ستّه>(صحیح ‏هاى ششگانه) شش کتاب روائى اهل سنّت است که عموم علماى اهل سنّت عموم روایات آنها را صحیح مى‏ دانند مخصوصا دو کتاب أوّل ـ که نامشان مى ‏آید و به صحیحین مشهورند ـ که آنها را مثل قرآن صحیح مى‏ دانند. ما منکر صحیح بودن بعض از روایات آنها نیستیم امّا اینکه همه آنها صحیح باشد، این را منکریم. از جمله دلایلى که براى ردّ اعتقاد آنها داریم تضادّ بعض روایات است، چه آنکه یقینا رسول خدا (ص) مطالب ضدّ و نقیض نفرموده است پس باید گفت راویان اخبار یا عمدا به آن حضرت دروغ بستند یا از روى نادانى و یا فراموشى مطالبى را به عنوان احادیث نبوى نقل نموده ‏اند. با عنایات خداوند تبارک و تعالى هم اینک جلد دوم بررسى «خلفا در صحاح» که به بررسى خلیفه دوم اختصاص دارد، خدمت خوانندگان محترم تقدیم می گردد. سعى ما در این پژوهشها کشف واقعیت به دور از هرگونه تعصب و یک جانبه نگرى بوده و هرگز روا نمی داریم که به معتقدات برادران اهل سنت توهین نموده و به خلفاى سه گانه که مورد احترامشان میباشند، جسارت نمائیم و اگر در لابلاى این نوشتار مطالبى به چشم میخورد که با تصورات اهل سنت همخوانى ندارد برگرفته از صحیح‏ ترین کتاب هاى روائى خود آنهاست که اگر صحیح است اعتقادات خود را اصلاح کنند و اگر نیست کتابهاى خود را. کلمات کلیدی: عمر در صحاح سته اهل سنت، عمر اهل سنت، صحاح سته، شناخت روایات اهل سنت، کتب اهل سنت، دانلود کتاب حدیث شناسی، احادیث اهل سنت، برچسب‌ها: عمر در صحاح سته اهل سنت، عمر اهل سنت، صحاح سته، شناخت روایات اهل سنت، کتب اهل سنت، دانلود کتاب حدیث شناسی، احادیث اهل سنت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری