رمان پسران نشاندار؛ سایه های مرگ

رمان پسران نشاندار؛ سایه های مرگ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جوزف فازمن
  • مترجم : جواد فیضی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

رمان پسران نشاندار؛ سایه های مرگ این جلد اولین جلد از مجموعه رمان پسران نشاندار است. داستان دارای دو شخصیت اصلی می باشد. آبتین پسر نوجوانی که به تازگی از زندان ـ به طور مشروط ـ آزاد شده است. او می خواهد از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرد و با دوستش مهسا زندگی جدیدی را شروع کند اما درست در روزی که همه چیز خوب پیش می رفت ناگهان او در خیابانی قرار می گیرد که جنگ میان دیوها و پریان آغاز شده است. او تا چند دقیقه ی قبل منکر وجود این موجودات عجیب می شد اما با نجات دادن جان ملکه پریان ـ ملکه پرنیا ـ ناگهان زندگی او کاملا عوض می شود. آروین برادر قسم خورده ی آبتین است. او به خاطر بیماری عجیبش می داند فقط یک سال تا پایان عمرش باقی مانده است. بنابراین همراه با پدربزرگش تصمیم می گیرد دستبند عقیق سرخ را پیدا کند. بر طبق یک افسانه ی قدیمی این دستبند به صاحبش عمر جاودانه می داند و آروین نوه ی ثروتمندترین فرد کشور قسم یاد می کند آن را بدست آورد اما داستان او با ماجراهای زیادی همراه است. آبتین و آروین هر دو دوست دارند زندگی آرام و ساده ای داشته باشند. مثل هر فردی عمری طبیعی داشته باشند و به تفریحات مورد علاقه ی خود بپردازند اما سرنوشت برای آنها طور دیگری رقم خورده است. آروین به خاطر بیماری اش اخلاقی خشک پیدا کرده و دیگران اغلب او را ربات می نامند و آبتین به خاطر اتهام سرقت نیم تاج از موزه بانک مرکزی مشکلات روحی شدیدی را پشت سر گذاشته است. او تنها افرادی که در این جهان دارد مادرش و مهاست. پدر او در سه سالگی در تصادف کشته شده است. آروین نیز مثل آبتین پدرش را در سه سالگی از دست داده است. مادرش دور از او در آمریکاست و او با پدربزگش زندگی می کند. وجه مشترک آبتین و آروین نشان سیاه هلالی شکلی است که بر روی مچ دست چپ شان و درست از سه سالگی آنان حک شده است. آنها نمی دانند این نشان برای چیست اما آروین قصد دارد هر طور شده است از راز نشان هلال باخبر شود. اما براستی از راز نشان باخبر می شود و می تواند دستبند عقیق سرخ را بیابد؟! آیا آبتین می تواند زندگی آرامی برای خود بسازد یا با نجات جان ملکه و تماشای جنگ خونین دیوها و پریان باید با همه چیز خداحافظی کند؟! کلمات کلیدی: دانلود رمان ترسناک، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود رمان تخیلی، دانلود کتاب ترسناک، برچسب‌ها: دانلود رمان ترسناک، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود رمان تخیلی، دانلود کتاب ترسناک
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری