کشکول مائده

کشکول مائده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عباس کلهر
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

کشکول مائده کتاب کشکول مائده: حاوی مطالب عرفانی و فلسفی و قرانی و نکات معرفتی و سلوک کتاب پیش رو حاوی مطالب گوناگونی در موضوعات مختلف است از این رو کشکول نام گرفت. آرزومندم برای خوانندگان محترم مائده ای با فایده باشد. خداوندا هیچ آگاهی و خبر و دانشی نیست مگر به فضل و توفیق تو آنچه حق است از توست وآنچه ناحق، از ما قصد ما نه دعوی دانش بلکه شرح زلف پریشان توست پس آنچه گفته و نوشته شد ای خدای عزیز حجت علیه ما قرار مده و به ما شعوری عنایت فرما تا خطاب و منظور تو را بفهمیم. انسان اگر به حق توجه کند حق و اگر به خود توجه کند خلق است انسان به هر چیز رو کند همان است انسان مظهر خداست و به هر چه رو کند همان می شود. خدا به خلق توجه فرمود خلق شد با این که حق همیشه حق است. کلمات کلیدی: معرفت نفس، عرفان شناسی، علوم ماورا، خداشناسی، فلسفه اسلامی، عرفان نظری، برچسب‌ها: معرفت نفس، عرفان شناسی، علوم ماورا، خداشناسی، فلسفه اسلامی، عرفان نظری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری