اشراقات ربانی در شناخت انسان

اشراقات ربانی در شناخت انسان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عباس کلهر
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

اشراقات ربانی در شناخت انسان این کتاب پیرامون معرفت نفس و مسائل آن است. نام این کتاب (اشراقات رَبَّانی) از شریفه "و اشرقت الارض بنور ربها" (زمر 69) اخذ شده است. منظور از اشراقات ربانی، نورفشانی خدای مربَّی و تربیت او مر نفس راست. مطالب این کتاب، اشراقات حضرت ربَّ است در نفس حقیر و خوانندگان محترم قصور نگارنده آثم را در نحوه بیان بپذیرند و حقیر را بخاطر کمی دانش معذور دارند. برگ سبزی است تحفه درویش. بنای بیان این کتاب بر اختصار و ایجاز است از این رو بر خوانندگان محترم است که از تدقیق و تفکر دریغ نکنند چون این مسائل در جهت خودشناسی است از این رو شایسته است تدبر در خور شود. مطالب این کتاب از جمله راه هایی است برای درخود فرو رفتن. کتابهای معرفت نفس بهانه ای بیش نیستند عمده مطلب تدبر و تعمق و دقت اشخاص است که هر کس به قدر خویش و دقت خود می تواند طرفی ببندد. کلمات کلیدی: فلسفه اسلامی، معرفت نفس، شناخت روح، عرفان نظری و عملی، شناخت انسان، برچسب‌ها: فلسفه اسلامی، معرفت نفس، شناخت روح، عرفان نظری و عملی، شناخت انسان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری